miercuri, 20 august 2008

Guvidele vs. T.P.

Mai jos vă voi prezenta o compilaţie a monstruozităţilor abuziv mentale, create fie de mine, fie de Guvide.

1. De ce otrava de şobolani e roz?
Ca să moară cu stil.
2. Enigma Otiliei: Mami, de ce e sânge?
3. Cum se scrie corect? Iran sau Irak?
4. Ecaterina Teodoriu era sublocotent şi adora asta.
5. Dacă Ioana îşi face salon, se va numi Ioana Salon.
Dacă Adriana îşi face coafor, se va numi Adriana Coafor.
Dacă Mini îşi face market, cum se va numi?
R: Metro
6. Iisus nu a spus ,,cine mănâncă din trupul meu şi bea din sângele meu, trăieşte veşnic", ci a zis ,,cine mănâncă din trupul meu şi bea din sângele meu, e canibal"
7. Formaţiile cu semne de punctuaţie în numele lor sunt tari, cum ar fi Panic! at the Disco sau, şi mai faimoasa, Taci! în Pula Mea
8. Suicid tipic: supradoză de medicamente...
Suicid emo: supradoza de strepsils...
9. Oare Dumnezeu crede în oameni?
10. Texte de agăţat prin poli:
- Fata, vrei să oscilăm în fază diseară?

To be continued... pentru că nu-mi aduc aminte restul

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hai maah Tibiii!La aia cu Enigma Otiliei era cam asa: "Otilio ti se vede Enigma!"=)))

haiduc spliff spunea...

ce vremi...ca atunci cand imi turnam benzina pe haine si ma aprindeam cu lupa :( >:D<