miercuri, 20 august 2008

15 reguli pt a fi Emo

Sigur vi s-a întamplat să mergeţi pe stradă şi să vă uitaţi la un băiat emo şi în gândul vostru să vă spuneţi: ah, ce draguţă este fata asta... păcat că are mărul lui Adam.
Trist.
Trist, dar adevărat!
Trist pentru că în adâncul vostru îl (o) invidiaţi, sunteţi geloşi pe stilul său inegalabil, şarmul indubitabil şi bretonul rabatabil.
Hotărâţi, ajungeţi acasă şi începeţi a vă documenta despre acest fenomen.
Rezultatele te lasă absolut... flasc. Trebuie sa li te alături.
Tot ce trebuie să faci este să urmezi aceste reguli:
1. Părul neapărat să fie de lungime intermediară, iar bretonul se ţine fie pe partea dreaptă, fie pe partea stângă (după gust)
2. Placa de întins părul este indispensabilă, ce contează că vei cheli în viitorul apropiat, atât timp cât eşti trendy.
3. Mânecile trebuie să fie neapărat mai lungi decât braţele, pentru ca astfel să poţi afişa un ,,sunt-hainele-lui-frati-miu-şi-ştiu-că-mi-sunt-prea-largi,-dar-nu-mi-pasă-pentru-că-sunt-un-mic-disident-trendy,-spre-deosebire-de-voi"- look
4. Fumatul este impetuos, în ciuda bronşitei ce te macină
5. Plânge-pizdă-spring-sprang-uuu-look-at-me music is a must, chiar dacă nu-ţi place / minimanel este opţional
6. Negrul nu merge cu roz, dar tu adori acest lucru
7. Ce dacă eşti fată, este foarte răcoros (a se citi ,,cool") să ai o cocoaşă ce l-ar scârbi pe acel mic gentilom de la Notre Dame. De asemenea, trebuie să ai genunchii flexaţi şi apropiaţi (mai ales când stai jos) ideala este poziţia de fată-făcând-pipi-în-boscheţi-noaptea
8. Neapărat trebuie să ai profil pe sus5 cu pătrăţele sau bulinuţe
9. Pentru a face parte din subcultura emo, trebuie să ai între 15 şi 18 ani şi singurul contact sexual din viaţa ta a fost fie cu un unchi, fie cu caracatiţa cu 5 degete (cunoscută şi ca tom degeţel pentru fete)
10. Trebuie să-ţi impui cu stricteţe ideea că nimeni nu te place, nu te înţelege şi nu te vrea, rezultând o depresie (autoimpusă) de toată frumuseţea
11. Pentru a arată cât de diferit eşti, îmbracate identic cu ceilalţi emoleţi
12. Adidaşii supraponderali cu şireturi etern desfăcute sunt întotdeauna o idee bună
13. Locul de întâlnire: pe trepte la TNB
14. Trebuie să-ţi îneci amarul în alcool cu fiecare ocazie, să faci poze, iar ele să fie pe profilul tău de sus5
15. Deşi urăşti durerea, îţi dai seama că nu eşti emo cu adevărat dacă nu îţi bagi o bucată de metal prin piele şi/sau cartilaj... too little iron in your blood?
Acum că ştim totul despre ei, tot ce trebuie să facem este să aşteptăm pentru a se maturiza.

19 comentarii:

Anonim spunea...

Of of mhai mhai:))))=)))

Anonim spunea...

dodo
hm.nu stiu ce sa zic.eu am 12 ani.vreau sa fiu EMO.reguli .eu am asta in sange. nu poti sa fii EMO asa ca vrei tu,ca e la moda.trebuie sa ai in sange.voi devenii EMO.

Anonim spunea...

of.ce reguli.14 ani?eu vreau sa fiu acum.la scoala copii imi spun:estii EMO?
cei interesatii de EMO KID etc.nu pre viziteaza acest site.colegii mei nu sunt prea interesatii.eu sunt singura.cand au auzit cum sunt,au cazut.eu eram o fire vesela.din cauza unui soc destulnde mare am suferit.

Anonim spunea...

pff .. nush ce sa spun .. eo am 13 ani si sunt emo .. ii ce reguli!!!

Anonim spunea...

io as vrea sa devin EMO cu trei fete de la mne din cls dar pe jumate.imi place parul emo dar nus de acort cu metalu prin piele

antonika spunea...

eu nu-s emo da vreau sa devin numa k mi-ar fi frik sa ma tai deshi am fac o data dar cred k in acele momente nu gandeam ma rog totu e sa fii foarte pasionat shi de chestia asta dak asta vreau sa devin asta o sa fiu shi nim nu ma poate opri da nu pre asunt de acord k ,,metalu'prin piele"deshi dak am fac o data cred k pot sa o mai fac nu e greu ia o lama shi inchide ochii totul trece intr-o secunda

Anonim spunea...

eu am 13 ani si sunt emo imi place sa fiu dar sincer inca nu am avut curajul sa imi tai venele dar o-so fac de curand.....pwp emo

Anonim spunea...

DEAAAD yo am 13 ani sii iss EMO `!!
ejti de cacao punand regula k trebe sa ai 15-18 ani sa fi EMO ;)
`!! 'xx

Anonim spunea...

hey eu am 13 ani shi vreau sa devin emo dar este cam strict ca tre sa ai 15 -18 ani ca sa devi desi eu nu am atat o sa devi si care e chestia ca trebe sa iti bagi un metal prin piele imi este foarte frica dar am sa o fac shi pe asta daca e nevoie mie numi este frica sa ma tai dar imi este frica sami tai venele dar am sa o fac shi pe asta dar nu chear acum poate maine poop EMO!

Adde Rainboow spunea...

Faza este ca sunt emo...am citit articolul asta si m-am c*cat pe mine de ras =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Unknown spunea...

Adoooooor eemoooo!❤️‎❤️‎❤️‎
Am 13 ani , mai am putin si fac 14, si acum vreau sa devin emooo ! ❤️‎❤️‎❤️❤️‎‎

Anonim spunea...

M-am ca*at pe mine de ras când am citit majoritatea comentariilor de la acești oameni care vor sa devină *emo* . Voi măcar știți ce înseamnă asta ? Știți cât suferă oamenii ăstia? Cei emo ... ����

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Hahaa....ce copile fara viitor care vor sa devina "emo",mai treceti pe la "Puscarie"(scoala),va cam bate romana la gramatica =)))))))

Unknown spunea...

Hahaa....ce copile fara viitor care vor sa devina "emo",mai treceti pe la "Puscarie"(scoala),va cam bate romana la gramatica =)))))))

Unknown spunea...

Învăța mai întâi să vorbești,și pe urma poți să devii emo.Emo nu sunt analfabeti!

Anonim spunea...

As vrea sa fiu emo, am 15 ani

Anonim spunea...

Si pe mn ma intreaba colegii da ca sunt emo eu le zic da desi am 13 ani ma
Nimeni nu ma intelege...

Unknown spunea...

😂😂😂😂😂